Artyóm Progonnov demana el suport dels lloretencs per passar a la final del Premi Promeses d’alta cuina

És la novena edició del concurs i el guanyador rebrà una beca valorada en més de 23.000 euros per ampliar la seva formació.

Artyóm Progonnov en la cuina
Toni Bonilla, Artyom Progonov
Artyóm Progonnov demana el suport dels lloretencs per passar a la final del Premi Promeses d’alta cuina
00:00

Artyóm Progonnov, estudiant de cuina de l’institut Coll i Rodés, necessita l’ajuda de tothom per poder passar a la final del Premi Promeses d’alta cuina que organitza Le Cordon Bleu de Madrid. Aquesta és la novena edició del concurs i el guanyador rebrà una beca valorada en més de 23.000 euros per ampliar la seva formació en alta cuina a l’escola Le Cordon Bleu, que té seu a la Universitat Francisco de Vitòria.

Un dels seus amics, Toni Bonilla, ha fet una crida a través de les xarxes socials per demanar el suport de tothom. Ell mateix ha explicat que «com que l’Artyóm no té xarxes socials, em va demanar que enviés l’enllaç de la votació a tothom», per rebre el màxim suport i així classificar-se per a la final.  

Artyóm Progonnov i Toni Bonilla

Artyóm Progonnov es mostra molt agraït per l’ajuda del seu amic. Encara no coneix si arribarà a la final, però creu que s’ho mereix i explica que «tots els concursants hem hagut de fer una ballotine«, un plat que consisteix en una cuixa o cama desossada del pollastre, ànec o altres aus de corrals.

La final serà a l’abril. Fins al 12 de març hi ha temps per votar en la novena edició del Premi Promeses de l’alta cuina. En total, hi haurà deu finalistes, que faran un plat lliure.

Artyóm Progonnov es mostra ambiciós i considera que «mereix ser el guanyador del concurs«. En un futur, li agradaria obrir diferents restaurants i alguna franquícia als Estats Units d’Amèrica, amb una proposta exòtica i creativa.  

Ple Ordinari 27 d’abril 2026

Recupera el debat del plenari corresponent al dilluns, 27 d’abril de 2026. A continuació t’oferim l’ordre del dia, punt a punt. Una manera més accessible...

Lectura de poemes en català i altres llengües, per Sant Jordi

La coral Punt Volat ofereix una cantada de cançons en llengua catalana amb alumnes i voluntaris.

El Casal de l’Obrera estrena la comèdia ‘Tres’ aquest cap de setmana, amb motiu dels 75 anys

Amb Olga Teira, Olga Arroyo i Cristina Relat a l’escenari, a més de Xavier Vilasante.

El Xino Xano celebrarà Divendres Sant amb una bunyolada a l’ermita de les Alegries

Abans, es farà una caminada fins a l'ermita que sortirà des de la plaça de la Vila, a les nou del matí.