El Club de Futbol Lloret guanya, però es queda sense poder lluitar per l’ascens

Els lloretencs van superar el Manlleu 4-5, però el Tona també va guanyar i els d'Albert Batllosera s'han de conformar amb el segon lloc de la Primera Catalana.

L'equip, al final del partit (Club Futbol Lloret)
Albert Batllosera i Eduard Coloma
El Club de Futbol Lloret guanya, però es queda sense poder lluitar per l’ascens
00:00

El Club de Futbol Lloret es queda a un punt de jugar la promoció d’ascens i ser campió de lliga. Els lloretencs van superar el Manlleu per 4-5, en l’última jornada de la Primera Catalana, però el Tona, el definitiu primer classificat, no va perdonar contra l’Escala.

El partit davant del Manlleu va comptar amb moltes alternatives i ocasions de gol. Els autors de les dianes del Lloret van ser Adrián Expósito i Marc Vilà, els dos per partida doble, i Pau Morer. Va ser una tarda en què, a més, es va produir el debut oficial del porter juvenil Albert Sánchez, en el tram final del partit.

L’entrenador del Club de Futbol Lloret, Albert Batllosera, es mostra molt orgullós per la temporada que han fet i, especialment, pel joc que han exhibit.

“Hem competit d’una manera espectacular, estic molt content de com ho hem fet, amb la nostra filosofia”

Albert Batllosera
Els aficionats donant suport a l'equip (Club Futbol Lloret)
Els aficionats donant suport a l’equip (Club Futbol Lloret)

Prop d’un centenar de seguidors del Lloret es van desplaçar aquest diumenge al camp del Manlleu, per gaudir de l’últim partit de la temporada. L’equip acaba la lliga segon, amb 35 punts, després de 9 victòries, 8 empats i només 1 derrota.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.