Vaixells, drassanes i escenes marítimes en miniatura

L'exposició de Joan Geremias, amb quadres de la seva filla Cristina, obre les portes avui a la capella dels Sants Metges.

Detall de l'exposició de modelisme naval.
Joan i Cristina Geremias
Vaixells, drassanes i escenes marítimes en miniatura
00:00

L’exposició de Modelisme Naval de Joan Geremias obre les portes avui a la Capella dels Sants Metges. La vintena de creacions que formen la mostra s’acompanyen d’unes pintures fetes per a l’ocasió per part de la filla de l’autor, la Cristina Geremias.

El resultat és una exposició d’allò més completa amb tot tipus d’embarcacions i escenes marítimes, com drassanes, en miniatura, que compten amb quadres que recreen el mar i les aigües de la costa en totes les seves versions.

En Joan assenyala que l’exposició la formen les maquetes navals que ha anat construint en els últims quinze anys. Una afició que va anar posposant per falta de temps en l’etapa laboral.

La mostra naval és un projecte conjunt entre pare i filla. Mentre en Joan hi aporta les maquetes, la seva filla Cristina les ha complementat amb quadres inspirats en el mar que veu cada dia.

L’exposició “Maquetisme Naval” -que compta amb el suport del departament de Patrimoni Cultural de l’Ajuntament- es pot veure des d’avui i fins al 21 de novembre, a la Capella dels Sants Metges, al carrer de l’Hospital Vell, número 18. L’horari de visites és d’11 a 13 i de 17 a 20h.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.