Doble podi d’Ignasi Gironès, del Club Atletisme Lloret – La Selva, en la categoria Màster A

Dissabte, va ser tercer al cros de Tordera, mentre que diumenge va guanyar el cros de Sant Hilari.

Ignasi Gironès al cros de Sant Hilari (Club Atletisme Lloret - La Selva)

En atletisme, doble cita i doble podi per Ignasi Gironès, del Club Atletisme Lloret La Selva

Dissabte, al Cross de Tordera, va ser el tercer classificat de la categoria Màster A, amb una marca de 18 minuts i 43 segons, a només tres segons del guanyador, Bruno Paz.

Ignasi Gironès al podi de diumenge (Club Atletisme Lloret - La Selva)
Ignasi Gironès al podi de diumenge (Club Atletisme Lloret – La Selva)

L’endemà, diumenge, va dominar el 48è Cross de Sant Hilari i es va endur la victòria, amb una marca d’11 minuts i 42 segons, per davant d’Albert Fernández i Roger Gual.

També a Sant Hilari, en la categoria Màster B, Joan Bernat i Pere Boadas, també de l’entitat lloretenca, van ser primer i tercer, respectivament.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.