Suspesa la Festa del Traginer d’aquest diumenge

El veïnat de les Alegries ha decidit no fer la festa per responsabilitat, davant de l'elevat increment de contagis que hi ha hagut les últimes setmanes.

La Festa del Traginer del 2019 (Ajuntament de Lloret de Mar)
Maribel Pastor
Suspesa la Festa del Traginer d’aquest diumenge
00:00

El veïnat de les Alegries ha decidit suspendre la Festa del Traginer d’aquest diumenge davant l’elevat increment de contagis de Covid-19 que hi ha hagut les últimes setmanes.

Una representant de l’associació de veïns, Maribel Pastor, reconeix que ha estat una decisió difícil de prendre, però ho han hagut de fer per responsabilitat. Això sí, mossèn Martirià dedicarà a la Festa del Traginer la missa d’aquest diumenge a la parròquia de Sant Romà.

“Ens sap molt greu comunicar que, vista la situació actual de la pandèmia i per responsabilitat de la nostra associació, hem decidit cancel·lar la Festa del Traginer”

Maribel Pastor

El veïnat de les Alegries espera poder retrobar-se amb els veïns de Lloret el proper mes de maig, en el marc de la Festa de les Flors, sempre i quan la situació de pandèmia ho permeti.

Recordem que la Festa del Traginer recorda la llegenda d’un traginer que va veure com se celebrava una missa a les Alegries, quan feia segles que l’ermita estava tancada. El final es revela a la festa del primer diumenge de l’any, que ja s’ha hagut de suspendre dues vegades per la pandèmia.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.