Edgar Gálvez, campió de Catalunya de Jiu Jitsu

Javier Altamirano, del Judo Nova Unió, va ser el subcampió de la Copa de Veterans, celebrada aquest passat cap de setmana a Badia del Vallès.

Edgar Gálvez, Javier Altamirano
Edgar Gálvez, campió de Catalunya de Jiu Jitsu
00:00

Cap de setmana molt positiu en el món de les arts marcials de Lloret, amb dues medalles: una d’or i una de plata. Comcenem parlant d’Edgar Gálvez, del Combat Jiu Jitsu La Selva, que s’ha proclamat campió de Catalunya, en la competició celebrada a Segur de Calafell. Va ser el millor de la seva categoria, protagonitzant un gran torneig, i es va endur la medalla d’or.

L’esportista, de 15 anys, explica com va ser el seu resultat i destaca que el Jiu Jitsu «pot ser practicar per tothom, et posa en forma física i mental”. Des del Combat Jiu Jitsu La Selva conviden a tothom que vulgui iniciar-se en aquesta art marcial a apuntar-se a les classes que ofereixen.

Les sessions es duen a terme a l’Institut Rocagrossa, cada dimecres i divendres, de sis a vuit de la tarda.

Javier Altamirano, plata en judo.
Javier Altamirano, plata en judo.

Seguim parlant d’esports i d’arts marcials. Javier Altamirano, del Judo Nova Unió, va ser el subcampió de la Copa de Veterans, celebrada aquest passat cap de setmana a Badia del Vallès.

La competició va reunir 160 competidors d’arreu de l’Estat espanyol, amb un nivell alt entre es participants. Finalment, Altamirano va poder pujar al podi i va aconseguir la medalla de plata, que l’ha permès, també, classificar-se pel Campionat d’Espanya, que se celebrarà a Pamplona.

Combat Jiu Jitsu La Selva

Javier Altamirano afegeix que “va ser un campionat dur, però molt satisfactori, estic molt content d’haver acabat segon i ja tinc la plaça pel Campionat d’Espanya”.

Ara, Javier Altamirano continuarà treballant i entrenant amb la vista posada al Campionat d’Espanya, que se celebrarà el pròxim mes de maig a Pamplona.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.