El Torneig de futbol base San Jaime es disputarà de divendres a diumenge

El Camp del Molí acollirà el tradicional torneig, que fa més de quatre dècades que organitza Travel Sports.

Un jugador del torneig San Jaime (Gestifootball)
Isidre Riutort
El Torneig de futbol base San Jaime es disputarà de divendres a diumenge
00:00

Lloret acollirà aquests dies de Setmana Santa el mític Torneig de futbol base San Jaime, que ja fa més de quatre dècades que es disputa al municipi.

L’organitza Travel Sports i el seu director esportiu, Isidre Riutort, apunta que, com sempre, comptaran amb jugadors masculins de l’àmbit internacional.

“Cada vegada tenim més gent d’altres països; aquest any tenim equips d’Itàlia, Colòmbia, França, Malta i d’arreu d’Espanya”

Isidre Riutort

Es tracta d’una competició que vol fomentar el futbol base i l’amistat entre els equips.

“El secret és cada any millorar una mica més, perquè tothom quedi content i que tornin”

Isidre Riutort

El 2020, el torneig es va suspendre per la pandèmia, mentre que el 2021 només es va fer una de les tres edicions que es fan cada any. Aquest 2022, es recuperen les tres cites.

La primera és des d’aquest divendres fins diumenge, la segona el 18 i 19 de juny i la tercera, del 27 de juliol a l’1 d’agost. Entre els tres tornejos, es calcula que vindran a Lloret uns 2.000 jugadors de totes les categories de base, des de prebenjamí fins a juvenil. No hi ha categoria femenina, tot i que Travel Sports organitza un altre torneig, de cara al juny, amb equips femenins veterans.

Els partits del San Jaime es disputaran al Camp del Molí, excepte les finals de diumenge, que es jugaran al Camp Municipal d’Esports.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.