Victòria del Bàsquet Lloret, tant femení com masculí

L'equip de Marc Ciurana està jugant la fase d'ascens, mentre que les jugadores de Dami Sosa estan disputant la fase de permanència.

Un descans del partit (Bàsquet Lloret)
Marc Ciurana
Victòria del Bàsquet Lloret, tant femení com masculí
00:00

El sènior masculí del Bàsquet Lloret va obtenir la primera victòria de la Fase d’Ascens, en la segona jornada. Els lloretencs es van imposar al Tecla Sala, a domicili, per un marcador de 71-77.

L’encontre sempre va estar molt igualat, a excepció del segon període, en què el Lloret va aconseguir un parcial de 10-17, tal com ha recordat Marc Ciurana.

«Vam sortir a jugar com si ens anés la vida, com si fos una final»

Marc Ciurana

Ara mateix, els quatre equips de la Fase d’Ascens sumen tres punts en la classificació.

També va guanyar el sènior femení del Bàsquet Lloret, en la segona jornada de la Fase de Permanència.

Va ser per 45-40 davant del Sedis, en un partit en què les lloretenques van imposar un fort ritme des del primer període. Ara mateix, després de dues victòries, son segones a la classificació, amb 4 punts.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.