ERC demana un govern republicà per a un mandat que «marcarà el futur de Lloret»

La festa final de campanya d'ERC s'ha celebrat a la Plaça de l'Església, on els assistents han gaudit d'un sopar popular i música en directe.

Albert Ferràndez i Jennifer Pérez, en l'acte final de campanya d'ERC

Amb “positivisme i optimisme”. D’aquesta manera ha tancat la campanya electoral ERC, després de dues setmanes que el líder del partit, Albert Ferràndez, ha qualificat de “molt intenses”. En el seu discurs, l’alcaldable ha assenyalat que Lloret afronta un mandat clau, que marcarà el futur del municipi, i que cal un govern republicà.

«Hem afrontat la campanya amb molt positivisme i optimisme, pensem que aquesta vegada serà l’oportunitat d’ERC»

Albert Ferràndez

El lloc escollit per ERC per celebrar l’acte final de campanya ha estat la Plaça de l’Església, el mateix lloc on la van iniciar, amb la penjada de cartells. Aquesta celebració ha comptat amb un sopar popular i música en directe.

El ple extraordinari, marcat per la protesta dels treballadors de l’Ajuntament, aprova la moció de l’oposició

La proposta inclou la reprovació de l'alcalde Lamelas com a "màxim responsable d'aquesta deriva".

Lloret de Mar amplia les ajudes a la rehabilitació de façanes i resol el nou reglament de platges

El ple municipal nomena Mònica Llinàs i Mas com a nova jutgessa de pau substituta.

El ple demanat per l’oposició es convoca aquest divendres mentre els sindicats anuncien una protesta

Junts, ERC i Tots per Lloret denuncien una situació “límit” dins el consistori i acusen el govern d’Adrià Lamelas de manca de diàleg i voluntat negociadora.

Junts reclama el perllongament de la C-32 fins a Lloret i critica la manca d’avenços del Govern

El partit denuncia que l’estudi de viabilitat encara no disposa de calendari ni de partida pressupostària.