Tres lloretencs assoleixen l’ascens a la Tercera Divisió Nacional de futbol sala amb el Girona

Són els jugadors Óscar Gómez i Mohamad Jawara, i el segon entrenador de l’equip, Félix López.

Els tres lloretencs que han assolit l'ascens
Óscar Gómez
Tres lloretencs assoleixen l’ascens a la Tercera Divisió Nacional de futbol sala amb el Girona
00:00

Tres lloretencs han pogut celebrar aquesta temporada un ascens a la Tercera Divisió Nacional de futbol sala amb el Girona. Són els jugadors Óscar Gómez i Mohamad Jawara, i el segon entrenador de l’equip, Félix López.

Ha estat un any molt positiu i és que, a més de finalitzar en la segona posició de la Divisió d’Honor, fet que els hi ha donat l’ascens a Tercera, també han estat campions de la Copa Girona. El lloretenc Óscar Gómez, que era la primera vegada que jugava en un club fora de Lloret, explica que eren conscients de la dificultat d’assolir l’ascens però que han estat molt competitius al llarg del curs.

“Sabíem que la Divisió d’Honor és una lliga amb molt nivell, hi ha equips molt competitius i el compromís, el treball i la seriositat és el què ens ha permès estar allà”

Óscar Gómez

L’equip arribava a l’última jornada de lliga, aquest passat cap de setmana, amb la possibilitat d’aconseguir també el títol de campió. Necessitava guanyar a la pista de l’Unión Santa Coloma, que s’estava jugant la permanència. Finalment, el resultat va ser de derrota per 4-1. Tot i això, les valoracions de la temporada són molt positives.

“Llàstima que aquest cap de setmana vam perdre contra la Unión i no vam poder ser campions, però no ens hem de sentir malament, l’objectiu s’ha complert”

Óscar Gómez

La pròxima temporada, el Girona jugarà en la Tercera Divisió Nacional de futbol sala. Els tres lloretencs sabran en les pròximes setmanes el seu futur en el conjunt gironí.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.