Homenatge a Antonio Pérez, pels 30 anys al Club de Futbol Lloret

Es posarà el seu nom al vestidor del Primer Equip, on tantes hores hi ha passat com a delegat del conjunt lloretenc, entre altres tasques.

Antonio Pérez, del CF Lloret.
Eduard Coloma
Homenatge a Antonio Pérez, pels 30 anys al Club de Futbol Lloret
00:00

El Club de Futbol Lloret homenatjarà el delegat de l’entitat, Antonio Pérez, pels seus anys de dedicació i treball. L’acte consistirà en posar el seu nom al vestidor del Primer Equip, on tantes hores hi ha passat com a delegat del conjunt lloretenc.

Fa trenta anys que Antonio Pérez és delegat del club, però resulta incalculable la quantitat de temps que ha dedicat a l’entitat en altres funcions. Per aquest motiu, l’entitat ha volgut fer-li aquest homenatge, en un acte obert que se celebrarà aquest dimecres, 19 de juliol, a les 20.30h, al Camp Municipal d’Esports.

El president del Club de Futbol Lloret, Eduard Coloma, destaca que Antonio Pérez «és una representació dels valors del club, de gent que té la passió per aquest escut i que ens cuida, l’Antonio s’ha passat hores i hores en aquest vestidor”.

Abans de l’homenatge, el Club de Futbol Lloret celebrarà l’assemblea anual de socis. Entre altres punts, es repassaran els informes esportius i econòmics de la temporada i el pressupost per l’any que ve. El punt més destacat, però, serà la renúncia al càrrec de l’actual president, Eduard Coloma, que serà substituït per l’actual vicepresidenta, Angelina Bonet.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.