Més de 1.000 alumnes de Batxillerat i Cicles Formatius comencen avui les classes

L’Ajuntament es queixa que les ràtios són molt elevades, amb força alumnes per classe.

La presentació, avui, dels cicles formatius a l'escola d'Hostaleria.
Carlos Costa
Més de 1.000 alumnes de Batxillerat i Cicles Formatius comencen avui les classes
00:00

Avui han començat les classes més de 1.000 alumnes de Batxillerat i Cicles Formatius a Lloret de Mar. Amb ells, ja estan actius els 5.377 estudiants de tots els centres educatius de la vila.

De cara a aquest curs, l’Ajuntament destaca que s’ha aconseguit una classe més de Batxillerat donada la demanda que hi ha. El regidor d’Educació, Carlos Costa, explica que “hem patit fins a última hora, quan ens han donat una classe més de Batxillerat, que feina falta”.

L’Ajuntament, que es queixa que les ràtios són molt elevades -amb força alumnes per classe-, assegura que tots els alumnes de Lloret han obtingut plaça a Batxillerat.

El regidor afegeix que cal tenir en compte que el nombre d’alumnes que arriba a Lloret durant el curs, el que s’anomena Matricula Viva, és molt alt: 450 alumnes de mitjana per curs, que es matriculen fora dels períodes d’inscripció.

Recordem que a la vila, fan Batxillerat i Cicles Formatius als instituts Rocagrossa i Coll i Rodés. A més a més, també hi ha Batxillerat a la escola Immaculada Concepció.

La selectivitat extraordinària del mes de setembre arriba al seu final i passarà a fer-se al juliol

Quique Molina, director de l'Institut Roca Grossa, valora positivament el canvi i afirma que l'alumnat sortirà beneficiat.

L’Ajuntament inverteix 350.000 euros en millores als centres educatius de Lloret de Mar

Les actuacions s’han fet durant l’estiu i inclouen nous espais de joc, treballs de pintura, reparacions i renovació de mobiliari i equipaments.

Les famílies de l’Institut Sant Quirze denuncien la incertesa pel nou batxillerat

L’AFA reclama més informació sobre les aules mentre el regidor d’Educació assegura que el consistori fa mesos que pressiona el Departament.

La Plataforma per una Educació Digna a Lloret denuncia la retallada de l’Aula d’Acollida Intensiva per al curs vinent

PEDAL considera que és una "eina clau" per a la immersió lingüística, però que no ha funcionat bé per culpa de la “pèssima planificació” per part del Departament d’Educació.