Un incendi al Tropics omple de fum la riera de Lloret

El foc ha obligat a desallotjar l'hotel Xaine i a confinar l'hotel Maria del Mar.

El fum sortint de Disco Tropics durant l'incendi d'aquest matí
Un incendi al Tropics omple de fum la riera de Lloret
00:00

Un incendi a la discoteca Tropics ha obligat a desallotjar l’hotel Xaine i a confinar l’hotel Maria del Mar. El foc ha generat força fum arreu de la riera i voltants, i tot indica que s’ha originat per un problema elèctric a l’interior de la discoteca. El primer tinent d’alcalde, Jordi Martinez, explica que no ha calgut tallar el trànsit de l’avinguda Just Marlès.

Els serveis d’emergència han hagut d’atendre una persona, per inhalació de fum i amb un atac d’ansietat. Segons fonts municipals, l’incendi ja es troba pràcticament extingit sobre les 11h. Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat els bombers, policia local, mossos, protecció civil i SEM.

El foc s’ha originat cap a les vuit del matí en una de les barres de la sala –la més petita de l’establiment- per motius que s’estan investigant. Segons han informat des de la discoteca, com que el local tanca a les sis del matí les flames només han provocat danys materials. A més, asseguren que l’edifici està sectoritzat i això ha evitat que el foc es propagués per d’altres espais.

La discoteca preveu reobrir aquest mateix divendres amb normalitat.

Una persona encaputxada atraca amb una arma de foc la gasolinera Repsol del Rieral

Els Mossos d'Esquadra tenen una investigació oberta per identificar l'assaltant, que va marxar del lloc a peu.

Dues mascotes moren en l’incendi a un habitatge de Lloret de Mar

Un testimoni va alertar als Bombers de la sortida de fum negre d'un balcó

L’home de Lloret trobat en un contenidor va ser assassinat a trets

Era Mohamad Jawara i el seu cos va ser localitzat el passat 31 de juliol en una zona de contenidors, a la urbanització Lloret Blau.

Mor una turista menor d’edat en precipitar-se des d’un hotel de Lloret

Els Mossos d’Esquadra han avançat que no hi ha indicis de criminalitat ni es tracta d’un cas de l’anomenat balconing i  han obert una investigació per esclarir els fets.