Tres alumnes del Coll i Rodès, finalistes en un concurs de novel·la

Són Daniel Delgado, amb 'L'últim faraó', i Naiala Sánchez i Maria Fernández, amb 'Intent fallit'.

Els finalistes de l'institut lloretenc.

Tres alumnes de l’institut Coll i Rodès han quedat finalistes en el concurs de novel·la Amic-Ficcions, que fomenta l’escriptura i la lectura en català entre els joves a internet. Els nominats són Daniel Delgado, amb la novel·la ‘L’últim faraó’, que explica una rebel·lió i venjança contra l’imperi romà, i Naiala Sánchez i Maria Fernández, que plegades han escrit ‘Intent fallit’. Una història que explica la suplantació d’identitat d’una jove que acaba de forma tràgica. Tots tres cursen l’assignatura de Creació Literària, a primer de Batxillerat.

La 16a edició del concurs ha comptat amb un rècord d’històries presentades: 2.336 obres de Catalunya, València, Illes Balears i l’Aragó. Després de triar els 200 finalistes, els guanyadors se sabran aquest dimecres, 22 de maig, al CaixaForum de Barcelona.

Per a més info, clica a la web de l’institut Coll i Rodès de Lloret de Mar, que estan molt orgullosos d’aquesta fita.

La selectivitat extraordinària del mes de setembre arriba al seu final i passarà a fer-se al juliol

Quique Molina, director de l'Institut Roca Grossa, valora positivament el canvi i afirma que l'alumnat sortirà beneficiat.

L’Ajuntament inverteix 350.000 euros en millores als centres educatius de Lloret de Mar

Les actuacions s’han fet durant l’estiu i inclouen nous espais de joc, treballs de pintura, reparacions i renovació de mobiliari i equipaments.

Les famílies de l’Institut Sant Quirze denuncien la incertesa pel nou batxillerat

L’AFA reclama més informació sobre les aules mentre el regidor d’Educació assegura que el consistori fa mesos que pressiona el Departament.

La Plataforma per una Educació Digna a Lloret denuncia la retallada de l’Aula d’Acollida Intensiva per al curs vinent

PEDAL considera que és una "eina clau" per a la immersió lingüística, però que no ha funcionat bé per culpa de la “pèssima planificació” per part del Departament d’Educació.