Rafel Beltran s’ha proclamat campió d’Europa de culturisme i ha obtingut el carnet professional. D’aquesta manera, podrà participar en la Lliga Professional i lluitar per classificar-se pel Mister Olympia, la competició més prestigiosa del món, per on han passat grans noms com, per exemple, el set vegades campió Arnold Schwarzenegger.
Aquest Europeu es va celebrar a Milà, Itàlia, amb 700 participants. El lloretenc va participar en la categoria Màster per a més de 35 anys i fins a 90 quilos i es va proclamar campió. Després, entre tots els campions de les diferents categories, es va fer una altra competició per obtenir dos carnets professionals.
Un dels carnets va ser per Rafel Beltran, que es mostra molt satisfet amb aquesta fita.
“Van fer un campionat entre tots els campionats, donaven dos carnets professionals i un d’ells vaig ser jo”
Rafel Beltran
La pròxima cita per Rafel Beltran serà aquest diumenge a Madrid, en l’Spanish Gran Prix, una de les cites de la Lliga Professional i classificatòria pel Mister Olympia.
