El Rally de Lloret tindrà 129 equips participants

Hi haurà un 30% de competidors internacionals, especialment de nacionalitat francesa.

Un competidor del Rally de Lloret
Guillem Pérez, Cristina Aymerich
El Rally de Lloret tindrà 129 equips participants
00:00

Compte enrere per la celebració del dotzè Rally de Lloret, que tindrà 129 equips participants, amb un 30% de competidors internacionals, amb la nacionalitat francesa com la més nombrosa entre els equips de fora.

La competició arriba aquest cap de setmana, en què la vila tornarà a ser l’epicentre del món del motor, amb una prova que tornarà a comptar amb trams mítics i un alt nivell entre els participants.

El director esportiu del Rally, Guillem Pérez, de l’empresa V-Line, ha valorat de manera positiva les xifres de participació.

«Passar de 100 inscrits és molt bona notícia, el Rally de Lloret es coneix fora de Catalunya»

Guillem Pérez

La principal novetat d’aquesta edició és que les etapes es concentren en dissabte i diumenge. Així, el dissabte, 15 de febrer, es faran els trams dels Àngels, Santa Pellaia i Tossa-Cadiretes. Per diumenge, 16 de febrer, hi haurà els trams de Cladells i Osor. La cita es disputarà en tres categories: Velocitat, Regularitat i Legend.

A banda de la competició, el Rally de Lloret també aportarà beneficis a l’activitat empresarial a la vila. La regidora de Promoció Econòmica, Cristina Aymerich, ha assegurat que l’esdeveniment tindrà un bon impacte en hotels, comerços i establiments de restauració.

«L’impacte econòmic del Rally beneficia hotels, comerços, establiments de restauració…»

Cristina Aymerich

El dotzè Rally de Lloret arriba com una prova totalment consolidada en el calendari de competicions de motor de Catalunya i Espanya.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.