Els obrers de Santa Cristina faran una passada aquesta nit per anunciar la Festa Major d’aquest 24 de juliol, acompanyats dels representants dels clubs de rem. La diada d’aquest dijous comença ben d’hora a Lloret de Mar, amb la processó solemne, la pujada a les embarcacions, la ‘salve’ i la regata fins a Santa Cristina en homes i dones. Tot seguit es pujarà fins a l’ermita on hi haurà la missa i, en acabar, es degustarà l’estofat popular.
Els actes estan organitzats per l’obreria de Santa Cristina, amb el suport de l’Ajuntament. Arseni Frigola, obrer major, explica que estan tancant els serrells d’una jornada “emotiva, en què els lloretencs hi aboquem molt de sentiment, sobretot al moment de la salve amb els rems aixecats enlaire».

Els actes del matí donaran pas al Ball de Plaça, molt i molt esperat, en què l’Obreria col·locarà unes 600 cadires a la plaça de la Vila. L’objectiu és no perdre detall d’aquesta dansa, que enguany protagonitzen Ona Portavella, Monica Crespo, Laia Montes i Cristina Melet.
El ball també es podrà seguir a través de la retransmissió en directe que farà la presentadora de televisió Mari Pau Huguet a través de les plataformes TV Lloret Vintage, de Fitel TV i el canal de Youtube de l’Ajuntament de Lloret de Mar.
Tot plegat és una jornada que compta cada any amb diferents autoritats convidades, fet que denota la importància que té Santa Cristina. Ho explica l’alcalde Lamelas.
TALL ADRIA LAMELAS DIADA 2
La diada de Santa Cristina es viu al carrer. Per això estem ben pendents del cel en aquesta jornada del 24 de juliol, en què de moment hi ha prevista inestabilitat i fresqueta. AFEGIR INFO METEO.
