Miguel Molina arrenca el Mundial de Resistència amb una sisena posició a Imola (Itàlia)

Una penalització sota bandera groga aparta el Ferrari número 50 del podi en una cursa dominada per Toyota.

El Ferrari de Molina, al circuit italià d'Imola.

La primera cursa de la temporada del Mundial de Resistència no ha deixat un bon sabor de boca per Miguel Molina. El lloretenc i els seus companys de l’equip Ferrari van ser penalitzats amb un drive-throuh, per una infracció sota bandera groga, i van acabar en la sisena posició.

Així va ser l’estrena de la temporada del Mundial de Resistència, que va obrir l’any al circuit d’Imola a Itàlia. Els guanyadors d’aquesta primera cursa van ser Sebastien Buemi, Ryo Hirakawa i Brendon Hartley, pilots de Toyota, que van sorprendre els Ferrari, que corrien a casa.

Com diem, no va ser l’inici esperat pel lloretenc Miguel Molina. Juntament amb els seus companys Antonio Fuoco i Nicklas Nielsen, va lluitar pel podi en la primera meitat de la cursa. Malauradament, la penalització va fer que el Ferrari número 50 acabés en la sisena posició. El podi va estar format per dos Toyota, en la primera i tercera posició, mentre que el Ferrari número 51 va ser el segon classificat.

La segona cursa de la temporada serà el pròxim 9 de maig, a Bèlgica, en les 6 Hores al circuit d’Spa-Francorchamps.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.