Una vintena d’alumnes del cicle de Forneria, pastisseria i confiteria de l’Institut Coll i Rodés participaran enguany a la Fira de Sant Jordi de Lloret de Mar amb una ‘food truck‘ pròpia, una de les novetats destacades de l’edició d’aquest any.
La parada estarà ubicada al passeig Verdaguer durant tota la jornada del 23 d’abril i oferirà una àmplia varietat de dolços elaborats pels mateixos estudiants. Un dels professors, Albert Navarro, explica que hi haurà ‘magdalenes, brownies i altres creacions’ amb motius inspirats en la diada de Sant Jordi.
La iniciativa s’emmarca dins del projecte Emprèn FP, que té com a objectiu «apropar l’alumnat a la realitat professional·. Segons el professor Marc Blasco, el programa fomenta «l’emprenedoria i el treball en equip», permetent als estudiants desenvolupar i materialitzar les seves idees en un entorn real.
La ‘food truck’ formarà part de la Fira de Sant Jordi, que reunirà una 50a de parades al llarg del passeig Verdaguer, amb presència de floristeries, llibreries, comerços locals, entitats, centres educatius i partits polítics.
