Daniela Guillén afronta el Gran Premi d’Alemanya com a líder del campionat

La lloretenca encapçala la classificació del mundial de motocròs, empatada amb Kiara Fontanesi.

Daniela Guillén durant la segona màniga del Gran Premi de França (Prensa RFME).

Daniela Guillén afronta aquest cap de setmana, tant dissabte com diumenge, la segona prova del Mundial de Motocròs femení. La cita serà al Gran Premi d’Alemanya, al circuit de Teutschenthal, un dels traçats més emblemàtics del calendari mundialista i caracteritzat pel seu terreny “hard pack”.

La pilot de Lloret de Mar arriba a Alemanya com a líder provisional del campionat després d’imposar-se el passat cap de setmana al Gran Premi de França, on va protagonitzar una espectacular remuntada per acabar guanyant la segona màniga. Guillén torna ara a un circuit on ja va aconseguir pujar al podi la temporada passada. En aquella ocasió va signar una segona i una quarta posició en les curses disputades a Teutschenthal.

La pilot catalana ja sap què significa arribar com a líder a una segona cita del Mundial, una situació que també va viure l’any 2024. Ara, però, afronta aquest repte amb més experiència i maduresa. Després de la primera prova de la temporada, Daniela Guillén encapçala la classificació amb 47 punts, els mateixos que suma l’italiana Kiara Fontanesi. La tercera posició és per a April Franzoni, amb 36 punts.

Les curses es disputaran dissabte a les 14.45 h i diumenge a les 13.15 h . Totes dues es podran seguir a través del canal Esport 3.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.