Pirotècnia Valenciana tornarà a ser l’encarregada del castell de focs artificials de la Festa Major de Santa Cristina l’estiu vinent. La companyia ha tornat a guanyar el Concurs Internacional de Focs d’Artifici de Blanes i, conseqüentment, dispararà al nostre municipi l’any vinent, tal com ja va fer diumenge passat.
Aquesta és la sisena vegada consecutiva que Pirotècnia Valenciana guanya el concurs de Blanes, on va oferir el seu espectacle el diumenge, coincidint amb Santa Anna, la patrona del municipi veí, i també amb el dia que disparaven aquí Lloret.
El concurs ha arribat a la 54a edició, amb una dotació de 6.000 euros per al primer premi, a banda de preveure altres contractes, com el de la Festa Major de Lloret, tornar a participar al concurs l’any següent o fer la mascletà nocturna de Blanes de l’any que ve.
En segon lloc ha quedat l’empresa Pirotècnia Xaraiva de Galícia, que havia disparat la nit de dissabte i que s’endú un premi de 2.000 euros. El tercer lloc ha estat per a una empresa xinesa.
Tal com publica l’Agència Catalana de Notícies (ACN), aquest dimarts al migdia s’ha fet públic el veredicte de la 54a edició del concurs internacional. L’acte ha comptat amb la lectura de les deliberacions de cada un dels sis membres que formen la comissió tècnica del concurs, presidida per l’alcalde, i del jurat popular que està format per 47 persones.
