La Fundació Climent Guitart ha aconseguit una recaptació rècord de 2.830 euros en la 16a edició del Concert Solidari d’estiu. Els diners recaptats es destinaran a les diferents accions que la Fundació desenvolupa al llarg de l’any, relacionades amb el foment i el desenvolupament del turisme i amb la contribució al benestar general dels sectors més vulnerables de la població.
El concert es va celebrar a l’església parroquial de Sant Romà i va anar a càrrec de l’orquestra simfònica Festival Chamber Orchestra of Europe, sota la direcció de Horst Sohm i integrada per músics de prestigi internacional.
L’actuació també va comptar amb dues interpretacions destacades, protagonitzades per la violinista Elena Meyer i l’oboísta Blanca Puig, que hi van participar com a solistes convidades.
La proposta musical va oferir un recorregut per diferents estils: els assistents van poder escoltar música clàssica i romàntica, incloent també peces de cinema i música popular. El repertori va incloure obres de Wolfgang Amadeus Mozart, Vincenzo Bellini, Maurice Ravel, Ennio Morricone i Leonard Bernstein, entre altres compositors.
