‘El 47’ és la pel·lícula d’aquesta setmana al cicle Cinema a la fresca. La projecció tindrà lloc aquest dimecres i, en aquesta ocasió, es farà al barri del Molí.
La cinta, basada en fets reals, relata una protesta pacífica que va tenir lloc l’any 1978 a Barcelona, quan un grup de veïns va reclamar unes condicions dignes per al seu barri. Entre ells hi havia el conductor d’autobús Manolo Vital, que va agafar la línia 47 amb l’objectiu de demostrar que els autobusos podien arribar fins a Torre Baró.
Aquesta acció de rebel·lia va donar impuls a un moviment veïnal que volia reivindicar el barri i la classe treballadora, amb l’objectiu de contribuir a la transformació de la ciutat. La regidora de Cultura i Festes, Vereda López, en dona més detalls.
“És una pel·lícula basada en fets reals, que ens trasllada a la Barcelona dels anys 70, amb persones que van lluitar per uns serveis i condicions de vida dignes pel seu barri”
Vereda López
La projecció de ‘El 47’ serà aquest dimecres, a les deu de la nit, a la plaça de les Regions, al barri del Molí.
