Xerrada sobre el paper de la dona a la història, aquest dijous

L’associació de dones l’Aurora vol saber quin paper ha tingut la dona al llarg de la història. Per això ha organitzat una xerrada demà al vespre amb la historiadora Cesca Mas, que farà un repàs per mostrar quina ha estat l’evolució en les diferents èpoques, des de la prehistòria fins a l’actualitat. Segons Cesca Mas, […]

Dibuix promocional de la xerrada

Cesca Mas
Xerrada sobre el paper de la dona a la història, aquest dijous

00:00



L’associació de dones l’Aurora vol saber quin paper ha tingut la dona al llarg de la història. Per això ha organitzat una xerrada demà al vespre amb la historiadora Cesca Mas, que farà un repàs per mostrar quina ha estat l’evolució en les diferents èpoques, des de la prehistòria fins a l’actualitat.

Segons Cesca Mas, les coses han canviat molt i, tot i que sembli una involució, la dona tenia un paper més important a la prehistòria que en èpoques posteriors, com l’edat mitjana.

En l’actualitat, hi ha molta diferència entre els països desenvolupats i els subdesenvolupats.

La xerrada, organitzada per l’Aurora, es titula «La dona com a protagonista de la història» i es farà demà dijous, a les vuit del vespre, a la sala polivalent de la biblioteca, amb la historiadora Cesca Mas.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.