El Lloret d’hoquei es presenta aquest cap de setmana

Amb el repte de tornar a la màxima categoria d’hoquei patins, el Club de Lloret es presenta aquest cap de setmana en el torneig Dona Marinera. El primer equip s’enfrontarà al Mataró, a l’Igualada i al Tordera. Tant els sènior com els equips base jugaran un total de 29 partits, entre avui, demà i diumenge. […]

Cartell del torneig

Jordi Minguella
El Lloret d’hoquei es presenta aquest cap de setmana

00:00



Amb el repte de tornar a la màxima categoria d’hoquei patins, el Club de Lloret es presenta aquest cap de setmana en el torneig Dona Marinera. El primer equip s’enfrontarà al Mataró, a l’Igualada i al Tordera. Tant els sènior com els equips base jugaran un total de 29 partits, entre avui, demà i diumenge. El sotspresident del club esportiu, Jordi Minguella, assenyala que el Dona Marinera es considera “l’inici de la pretemporada”.

A més de jugar el torneig Dona Marinera, el Club Hoquei Lloret aprofitarà la competició per a presentar cada equip i fer les fotografies corresponents. Així l’afició podrà conèixer totes les novetats pel que fa a jugadors. “En aquesta temporada, el principal és que es dóna pas a tots els nanos júnior que pujaran amb força, sempre n’hi haurà un de titular… i tots són formats al Lloret”, resumeix el sotspresident.

Jordi Minguella destaca que l’objectiu de la temporada, per al Lloret, és “consolidar l’equip, amb tres veterans i quatre júnior, sempre amb un ull posat a recuperar l’OK Lliga”. Només cal afegir que la competició començarà a mitjans d’octubre per al primer equip del Club Hoquei Lloret.

Continuem en clau esportiva. A banda del Dona Marinera (que arriba a la 29a edició), aquest cap de setmana es disputa també a la vila un stage de judo. Reuneix equips d’arreu de Catalunya. En concret, es juga al pavelló d’esports demà dissabte, al llarg de tot el dia.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.