La biblioteca crearà un club de lectura de teatre en col·laboració amb el TNC

La idea és que els membres llegeixin les obres que es representen aquesta temporada al TNC, coordinats per Paco Moreno i Cristina Catalán.

Biblioteca de Lloret

Hermínia Marco
La biblioteca crearà un club de lectura de teatre en col·laboració amb el TNC

00:00



La biblioteca ja prepara la nova temporada d’activitats per als seus usuaris. La directora, Hermínia Marco, fa una valoració molt bona del que han fet durant l’estiu, tant per als més petits com per al públic adult, com ara tallers de foment de la lectura, espectacles de màgia i audicions musicals de jazz o òpera. Marco també remarca com s’ha involucrat l’equipament en fer arribar les noves tecnologies a tots els públics.

De cara a la nova temporada, una de les novetats més destacades és la creació d’un club de lectura de teatre, impulsat amb la col•laboració del Teatre Nacional de Catalunya. Els coordinadors del club de lectura de teatre seran Paco Moreno i Cristina Catalán, membres de la Caravana de les arts.

I per aquest dissabte, 19 de setembre, des del club de lectura normal s’ha programat una sortida a Pals oberta a tothom, coincidint amb la lectura del Quadern Gris de Josep Pla.

A més, la biblioteca acull diferents exposicions de pintures al llarg de l’any. Aquests dies, s’hi pot visitar la de les obres del concurs de pintura ràpida, mentre que properament s’hi veuran les fotografies del concurs Montphoto.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.