La majoria d’artistes del festival de Cap Roig dormirà a Lloret

A més, l'hotel Guitart Monterrey també organitzarà un sopar benèfic amb aforament per a 70 persones, tot i que encara no se sap qui serà l'artista.

Roda de premsa

Juli Guiu i Cristina Cabañas
La majoria d’artistes del festival de Cap Roig dormirà a Lloret

00:00



Prop de la meitat dels concerts del Festival de Cap Roig han penjat el cartell de ‘sold out’. S’han exhaurit les entrades per als Manel i Rod Stewart –que actuen aquest cap de setmana- així com Rosario, Antonio Orozco, Santana, Club Super 3, Manuel Carrasco, Sergio Dalma, Alejandro Sanz, The Corrs i Sopa de Cabra.

Així ho van anunciar els organitzadors del festival, ahir en roda de premsa. A dos dies que comenci Cap Roig, s’ha venut més del 84% de l’aforament de tot el festival, que en xifres absolutes representa 36.200 entrades venudes, tal com ha explicat el director del festival, Juli Guiu.

El festival, que comença aquest divendres 8 de juliol i s’allarga fins el 17 d’agost, compta amb 23 artistes. La majoria dormirà a Lloret, al Guitart Monterrey, l’hotel oficial de Cap Roig.

Com ja és una tradició des dels últims anys, el festival compta amb un sopar benèfic, que es duu a terme a Lloret. Encara no se sap ni l’artista, ni la data, però es manté l’aforament reduït a 70 places. Ho ha explicat Cristina Cabañas, presidenta de Guitart Hotels.

El cartell del Festival de Cap Roig 2016 es complementa amb Malú, Amaral, Ainhoa Arteta, Els Catarres i Melendi, entre altres artistes.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.