Swim Lloret: sis quilòmetres nedant des de Canyelles fins a Santa Cristina

El 25 de setembre, coincidint amb la Marxa de les Platges del Xino-Xano, es disputarà la primera edició d'aquesta prova, que es pretén consolidar a la vila.

Travessia 2016

Joan Bernat
Swim Lloret: sis quilòmetres nedant des de Canyelles fins a Santa Cristina

00:00



Swim Lloret és el nom d’una cursa d’aigües obertes que la destinació acollirà aquest mes de setembre per primera vegada, amb l’objectiu de convertir-la en una competició anual. Es durà a terme el dia 25, coincidint amb la popular Marxa de les Platges del Xino-Xano. El regidor d’Esports, Joan Bernat, ha explicat que els participants a la Swim Lloret nedaran gairebé sis quilòmetres pel mar, des de Canyelles fins a Santa Cristina.

El regidor ha explicat que l’objectiu és atraure unes 200 persones que coneguin una altra perspectiva de Lloret. Les inscripcions ja estan obertes a la pàgina web de Tuna Race Balfegó, que són els organitzadors. Per ara, el preu és de 22 euros, però anirà pujant a mesura que s’acosti el dia de la travessia. La cursa comptarà amb la col•laboració del Xino-Xano, que oferirà un esmorzar popular a la platja de Santa Cristina.

I un altre esdeveniment esportiu destacat d’aquest mes de setembre és The Picasso Run. La cursa, que es disputarà aquest divendres just abans que comenci la Lloret Night Shopping, serà tota una festa, segons Joan Bernat.

Des d’avui mateix, la plaça Pere Torrent acull la carpa de la cursa on es pot recollir el kit del corredor i on es poden inscriure les persones que encara no ho hagin fet. El preu és de sis euros per persona, excepte els nens de 0 a 4 anys, que no paguen.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.