La biblioteca obrirà les nits des d’aquest dilluns fins al 3 de febrer

Per tant, des d'avui, obre de nou de la nit a dues de la matinada, de dilluns a divendres.

Sala d'estudi de la biblioteca

Jordi Sais
La biblioteca obrirà les nits des d’aquest dilluns fins al 3 de febrer

00:00



A partir d’avui, la biblioteca obrirà a les nits, perquè els universitaris que estan d’exàmens puguin anar-hi a estudiar. El regidor de la biblioteca és Jordi Sais, que matisat que de moment estarà oberta fins al 3 de febrer, però que si té èxit, la intenció és consolidar la iniciativa i obrir en períodes més llargs en èpoques d’exàmens.

De moment es tracta d’una prova pilot i s’ha fet coincidir amb les dates d’exàmens de la majoria de facultats de la Universitat de Girona.

Les sales d’estudi de la biblioteca estaran obertes de dilluns a divendres, de nou de la nit a dues de la matinada.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.