El Casal Municipal de la Gent Gran anirà a Barcelona a veure ‘Scaramouche’

Serà el 16 de març. Les inscripcions ja són obertes i s’allarguen tot el mes de febrer. El preu són 42 euros, que inclouen el bus i l’entrada al teatre. Les places són limitades.

Cartell del musical

Margarita Rodríguez
El Casal Municipal de la Gent Gran anirà a Barcelona a veure ‘Scaramouche’

00:00



El Casal de la Gent Gran anirà a veure el musical Scaramouche el 16 de març. La coordinadora, Margarita Rodríguez, ha explicat que sempre aposten per obres de Dagoll Dagom, sobretot si el preu és econòmic: en aquest cas els interessats pagaran 42 euros per a l’autocar fins a Barcelona i l’entrada al teatre Victòria.

Scaramouche és un espectacle basat en la novel·la de Rafael Sabatini, escrita l’any 1921, ambientada en l’època de la Revolució Francesa i va tenir una versió cinematogràfica als anys ’50 del segle passat. El musical compta amb la música composta per Albert Guinovart i incorpora tots els elements de les grans comèdies d’aventures: duels d’espadatxins, amors, revoltes, comèdia de l’art i batalles.

L’excursió del Casal Municipal de la Gent Gran està oberta a tothom, tant als jubilats i usuaris del Casal com als acompanyants. Les inscripcions ja són obertes i s’allarguen tot el mes de febrer. Les places són limitades.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.