Elevada ocupació de turisme esportiu per als dies de Setmana Santa

Les dues regates programades per aquest cap de setmana a Santa Cristina s'han suspès per les previsions de mala mar.

Joan Bernat, aquest matí als estudis de la ràdio

Joan Bernat
Elevada ocupació de turisme esportiu per als dies de Setmana Santa

00:00



Més de 10.000 persones, entre esportistes i acompanyants, passaran la Setmana Santa a Lloret de Mar per participar en una desena d’esdeveniments diversos. El regidor d’Esports, Joan Bernat, està convençut que si Lloret disposés de més instal·lacions encara acolliria més actes i destaca que el municipi és seu per exemple de competicions amb molta afluència, com el MIC o el Globasket.

També cal destacar les estades d’atletisme, que porten visitants de França, Polònia, Bèlgica, República Txeca, Alemanya, Suècia, Letònia i del Regne Unit.

A més, hi haurà un torneig d’handbol i, si el temps ho permet, el torneig d’Ultimate Frisbee o disc volador (que arriba a la 14a edició), i molts esportistes que practicaran esport sense necessitat de sol·licitar un espai a l’Ajuntament, com ara els ciclistes.

Joan Bernat celebra la bona imatge de Lloret que projecta el turisme esportiu i recorda que l’Ajuntament ha tingut mà ferma contra els esdeveniments que barrejaven la pràctica esportiva amb la festa i l’alcohol.

Aquesta època de l’any, i sobretot la Setmana Santa, és la temporada més forta per al turisme esportiu a Lloret de Mar.

Hem d’afegir que les dues regates programades per aquest cap de setmana a Santa Cristina s’han suspès per les previsions de mala mar.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.