Ja s’ha donat el tret de sortida de la campanya electoral per a les eleccions del 26 de maig

Les 12 candidatures de Lloret de Mar han empaperat la vila amb la tradicional enganxada de cartells, en què per primera vegada demanen el vot als ciutadans.

Aquesta mitjanit s’ha donat el tret de sortida a la campanya electoral. Les 12 candidatures de Lloret de Mar han empaperat la vila amb la tradicional enganxada de cartells, en què per primera vegada demanen el vot als ciutadans.

En aquest vídeo, es veuen els i les caps de llista. Són Jaume Dulsat, de Junts per Lloret; Francisco Pastor, del PSC; Jordi Orobitg, d’ERC; Miguel Gracia, de Lloret En Comú; Jordi Hernández, de Ciutadans; Miguel Moreno, del PP; Jesus Elias, de la CUP; Enric Martinez, d’Independents per Lloret; Lluïsa Baltrons, de Força Lloret; Paulino Gracia, de Som Alternativa; Alex Maset, del PIAI; i Gabriela Attene, de Podem.

La Terremoto de Alcorcón: «Hem d’estar més units i onejar banderes amb més força que mai»

La Terremoto de Alcorcón, icona indiscutible de l’escena queer estatal, és la cap de cartell de la Pride Costa Brava d'aquest dissabte.

El ple extraordinari, marcat per la protesta dels treballadors de l’Ajuntament, aprova la moció de l’oposició

La proposta inclou la reprovació de l'alcalde Lamelas com a "màxim responsable d'aquesta deriva".

Lloret de Mar amplia les ajudes a la rehabilitació de façanes i resol el nou reglament de platges

El ple municipal nomena Mònica Llinàs i Mas com a nova jutgessa de pau substituta.

El ple demanat per l’oposició es convoca aquest divendres mentre els sindicats anuncien una protesta

Junts, ERC i Tots per Lloret denuncien una situació “límit” dins el consistori i acusen el govern d’Adrià Lamelas de manca de diàleg i voluntat negociadora.