El Club Voleibol Lloret fitxa Agustín Correa d’entrenador per intentar recuperar la categoria

Correa, que ja va ser al Lloret del 2012 al 2014, compta amb una llarga trajectòria professional en el món del volei, com a entrenador i com a jugador.

Agustín Correa (al centre)

Agustín Correa
El Club Voleibol Lloret fitxa Agustín Correa d’entrenador per intentar recuperar la categoria

00:00



Agustí Correa és el nou entrenador del Club Voleibol Lloret. Arriba a l’entitat per intentar recuperar la categoria que es va perdre la temporada passada amb el sènior: la Primera Divisió. A banda d’entrenar al primer equip, també es farà càrrec del cadet i el juvenil. Unes fites que encara amb molta il·lusió.

Precisament, el primer objectiu destacat de la temporada serà amb el juvenil: l’equip intentarà mantenir la Primera Divisió d’aquesta categoria el cap de setmana del 21 i 22 de setembre. Amb el primer equip, està convençut que podran fer una bona feina amb una plantilla formada íntegrament per jugadores de casa.

Correa, en la seva etapa com a jugador

Agustín Correa compta amb una llarga trajectòria com a entrenador professional de volei, tant masculí com femení. Ha dirigit equips a la Superlliga i ha format part del cos tècnic de la selecció espanyola. També va ser jugador professional amb el Cadis, el Melilla, el Granada, el Múrcia i en un equip de Bèlgica.

Aquesta serà la seva segona etapa en el Club Voleibol Lloret, com a entrenador. Ja va formar part de l’entitat entre el 2012 i el 2014. La pretemporada començarà dimarts 20 d’agost.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.