Facilitar i promoure la pràctica esportiva és un dels principals reptes de l’àrea d’Esports

La regidora d'Esports, Ana García-Castany, valora de manera positiva les opcions que hi ha a la vila.

Les noves pistes de tennis i pàdel

Ana García-Castany
Facilitar i promoure la pràctica esportiva és un dels principals reptes de l’àrea d’Esports

00:00



Facilitar i promoure la pràctica esportiva entre els lloretencs, especialment en les persones grans i els més joves. Aquest és un dels principals reptes que es marca l’àrea d’Esports pels pròxims anys i que considera bàsic per a una ciutat com Lloret de Mar.

La regidora d’Esports, Ana García-Castany, valora de manera positiva les opcions que hi ha a la vila i considera que és molt important la pràctica esportiva, especialment en la població més jove, per l’adquisició de valors.

Lloret afronta l’inici de les temporades de molts clubs i associacions. Abans, durant el primer semestre d’aquest 2019, la destinació va rebre més de 40.000 persones. Són unes dades similars a les que es presenten cada any. En concret, per la destinació van passar, de gener a juny del 2019, uns 25.000 esportistes amb 16.000 acompanyants.

Pel que fa als esdeveniments, durant aquest primer semestre se’n van realitzar 273, la majoria estades. La modalitat més practicada va ser el futbol, amb tornejos de renom com el MIC. Enguany, aquesta competició ha generat molta expectació per l’ús del videoarbitratge. Tot i que encara és aviat per saber-ho, la regidora espera que es pugui repetir l’experiència en la pròxima edició.

Però la novetat més destacada de la nova temporada esportiva és la posada en marxa de les pistes de pàdel i tennis. Ana García-Castany es mostra satisfeta pel funcionament i destaca el treball que du a terme el Club Tennis Lloret en aquestes instal·lacions.

Lloret de Mar compta amb un ampli ventall pel que fa a l’oferta esportiva i a les modalitats que s’hi practiquen. Aquest curs hi ha més d’una trentena d’associacions i entitats. Recordem que Lloret de Mar està certificada com a Destinació de Turisme Esportiu en les modalitats de futbol, atletisme, ciclisme, natació i esports col·lectius.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.