18.9 C
Blanes

Àngel Mullera guanya el cros de Vidreres en una nova prova del Circuit Gironí de cros

També cal destacar que el club La Sansi va aconseguir el segon lloc en categoria masculina al Campionat de Catalunya de cros curt i el tercer lloc, en dones.

Àngel Mullera, al cros de Vidreres
Àngel Mullera, al cros de Vidreres
Àngel Mullera, José Luís Blanco i Edu Urdiales

Àngel Mullera es proclama guanyador a Vidreres d’una nova prova del Circuit Gironí de cros. El lloretenc va dominar, escapant-se en solitari en l’últim tram del recorregut. Era la primera prova de l’any 2018 per al corredor del Lloret La Selva, després de la seva participació a la Cursa dels Nassos, el 31 de desembre del 2017. Mullera, satisfet amb el resultat, ara continuarà preparant-se pel primer dels reptes d’aquest 2018, fer un bon paper al Campionat de Catalunya de Cros i classificar-se per l’estatal.

També en atletisme, protagonisme de La Sansi en el Campionat Català de Cros Curt, amb presència al podi en homes i dones. La competició, disputada aquest diumenge a Sabadell, va deixar un segon lloc per l’equip masculí que, tot i les diferents baixes, va mostrar una bona imatge però no va poder revalidar el triomf de l’any passat.

El conjunt guanyador va ser l’Hospitalet. El president de La Sansi, José Luis Blanco, recorda que és un campionat molt complicat de guanyar.

En categoria femenina, La Sansi va ocupar el tercer lloc, en una prova dominada per l’Agrupació Atlètica Catalunya, que va ser primer, i el Manresa, segon. Ara, l’entitat ja pensa en la pròxima cita per equips, que serà l’11 de febrer a Mollerussa, en el Campionat Català de Cros Llarg, on intentaran repetir la primera posició en homes de l’any passat i el subcampionat en dones.

Seguim amb més resultats que ha deixat el cap de setmana. El Club de Futbol Lloret va superar el Mollet per un marcador de 2-1, amb remuntada inclosa. Els vallesans es van avançar en el marcador en el minut 17, en un xut potent de Marc Masip. Els lloretencs van reaccionar ràpidament i en el minut 20 van fer la igualada, per mitjà d’Albert Puntí, en una acció des de la frontal de l’àrea. El mateix Puntí va ser l’assistent del segon i definitiu gol, obra de Rubén Martínez “Peke”, en una rematada dins de l’àrea en el 37′ de la primera part. L’entrenador de l’equip, Edu Urdiales, destaca la superioritat dels seus en el primer temps, però reconeix que van acabar patint. Amb aquesta victòria, el Club de Futbol Lloret avança fins al setè lloc de la classificació, amb 25 punts.

Més partits. Nova derrota del Club Unió Futbol Sala Lloret. Va ser per 7-2 a la pista de la Fundació Grama, el segon classificat de la categoria. L’equip lloretenc es va avançar en el marcador per mitjà de José Luis Marín, però els rivals van acabar golejant i tancant el partit. Els lloretencs són penúltims, amb 9 punts, a 5 de distància de la zona de permanència.

Per la seva part, el Lloret Esportiu Futbol Sala també va perdre. Va ser per 1-2 contra el Caldes de Malavella. L’equip de Jaume Joseantonio va caure encaixant un gol en cada part. Els lloretencs només van poder retallar diferències en el minut 35, gràcies a una diana de penal de Mohamed Berzouze. L’equip és desè, amb 17 punts.

D’altra banda, triomf del sènior femení del Bàsquet Lloret per 50-31 contra el Sarrià. Les jugadores de Pol Pont es van imposar de manera clara a les seves rivals, en el primer partit de la segona part del campionat, després de classificar-se en la fase inicial de la temporada.

En voleibol, per contra, derrota del Club Volei Lloret, per 3-1, contra l’Ametlla. L’equip va perdre els dos primers jocs per 25-10 i 25-17, però van guanyar el tercer per un ajustat 24-26. En el quart, derrota per 25-21. Tot i l’ensopegada, les lloretenques ja estan classificades de manera matemàtica per a la fase d’ascens.

I acabem recordant que demà juga el Club Hoquei Lloret. Buscarà la victòria a casa contra el Vic, per allunyar-se de la zona de descens de l’OK Lliga. El partit serà a les 9 de la nit, al Pavelló Municipal d’Esports, en la setzena jornada de lliga. Els lloretencs són tretzens, amb 13 punts, a només 3 del primer equip que perdria la categoria, l’Arenys de Munt, que en té 10. El vigatans es troben en la mateixa situació, empatats a punts amb el Club Hoquei Lloret.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.