18.9 C
Blanes

Les companyies lloretenques prenen el teatre, amb ‘Alta Suciedad’ i ‘El Foteta de Pallerols’

En el segon cas, l'obra -a càrrec dels Ja Cobrarem- ha esgotat totes les invitacions.

Cartell de 'El Foteta de Pallerols'
Cartell de 'El Foteta de Pallerols'
Elías González, Bartomeu Comas

Les companyies lloretenques prenen el teatre, aquest cap de setmana, amb dues propostes ben diferents. De cara a divendres, Muekka torna a representar “Alta suciedad”, que ja va estrenar per festa major, amb l’aforament tot ple.

Un dels actors, Elías González, assenyala que “s’emmarca en els anys 40 i 50, en què l’engany de la dona a l’home era un delicte, per tant, és una comèdia amb crítica social”. Afegeix que agradarà a un públic molt ampli i espera que el faci riure. Tot s’ambienta en un poble asturià, en plena postguerra. L’argument comença quan els protagonistes, en Joaquín i la Carmen, van a demanar diners al cacic del poble.

Per a l’entrada, es demana un donatiu que es destinarà a la lluita contra el càncer. La funció és aquest divendres, 1 de desembre. Comença a les 21:00 h.

De cara a dissabte, la proposta arriba dels Ja Cobrarem amb l’obra “El Foteta de Pallerols”. En aquest cas, atenció, és una comèdia inspirada en el Quixot de la Manxa, però en pagès i català. L’espectacle, escrit i dirigit per Quim Córdoba, promet al públic que no pararà de riure.

La funció farà pujar a l’escenari una dotzena de persones. A més, també hi haurà la participació del grup de ball “La Brava Cubana Júnior”. L’actor que representa el paper protagonista és Bartomeu Comas. Sobre el seu personatge, explica que “és un pagès que té una relació íntima amb una pagesa, però la seva afició és anar de cacera, nosaltres ens ho passem molt bé, perquè hi ha molt companyonia entre nosaltres”.

Les entrades per gaudir de l’obra “El Foteta de Pallerols” han quedat esgotades. La representació és aquest dissabte al teatre i comença a les 21:00 h.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.