Cs considera primordial millorar la seguretat a Lloret de Mar. En aquest sentit, la formació liderada per Jordi Hernández vol incrementar la presència policial arreu del municipi i, sobretot, crear una unitat especial per a les urbanitzacions, tal com apunta Luís Tranche, membre de la candidatura.
“L’opció de Cs passa per la seguretat i, per això, potenciarem la policia local i crearem una unitat exclusiva i permanent per vigilar totes les urbanitzacions”
Luís Tranche
Aquesta unitat específica hauria de comptar amb material especial, un vehicle tot terreny i una formació específica per als agents, per poder controlar problemes habituals a les urbanitzacions, com són les ocupacions il·legals, les plantacions de marihuana o els abocaments de runa i escombraries a l’aire lliure.