Cs proposa la creació d’una campanya amb el lema Lloret us dona les gràcies.
El portaveu, Jordi Hernández, explica que s’adreça al personal de centres sanitaris i residències i a diferents cossos de seguretat. Aquests col·lectius podrien comprar unes targetes bancàries per fer despesa en establiments de Lloret: una part l’aporta l’usuari i l’altra, el poble de Lloret.
Jordi Hernández destaca que l’objectiu és doble: agrair la feina feta per aquests col·lectius i generar economia.
“Donar les gràcies a aquests col·lectius que han tingut cura de nosaltres i generar economia en aquests mesos abans que arribi el pic de la temporada”
Jordi Hernández
Per establir les bases concretes de la campanya, la moció preveu la creació d’una mesa de treball integrada pels serveis tècnics corresponents, per representants de tots els grups municipals i per representants del sector de l’allotjament, el comerç i la restauració.
El ple municipal, que compta amb 20 punts a l’ordre del dia, començarà a dos quarts de cinc de la tarda i es farà de manera telemàtica. Es podrà seguir a través del Facebook Live i del canal de YouTube de la ràdio.