Doble sessió del Racó dels Contes, aquest cap de setmana, amb dues històries en anglès. La primera arriba aquesta tarda, a càrrec dels alumnes del Centre d’Estudis de Llengües de Lloret.
Explicaran The Hippos from Cell, un conte que té per protagonista un hipopòtam. És un relat inventat pels mateixos alumnes, que seran també els encarregats de portar-ho a escena, tal com ha explicat la directora del centre, Esther Sugranyes.
Els alumnes participants tenen 12 anys. És una sessió adreçada a totes les edats, que es durà a terme aquesta tarda, a les sis, a la secció infantil de la Biblioteca.
Demà dissabte, hi haurà una proposta més en anglès del Racó dels Contes. Es tracta de The Far West, amb l’acadèmia Kids & Us. La història estarà ambientada en l’antic oest, amb dos protagonistes: un xerif i un indi. Tots dos es troben en disputes constants però acabaran entenent que aquestes guerres són innecessàries. Ho ha explicat Lucas Ballesteros, coordinador de Kids & Us.
La sessió també s’adreça a totes les edats. Començarà aquest dissabte, a dos quarts de dotze del matí, a la sala infantil de la Biblioteca. Les dues activitats són gratuïtes.