Ja està tot a punt per rebre els tres Reis d’Orient, però la pluja fa impossible poder obrir les portes del Campament Reial a l’hora programada. Així doncs, l’Ajuntament ha decidit retardar l’obertura a dos quarts de dotze. Això sí, les persones que tenien invitació per a les primeres dues franges no han de patir, perquè podran entrar en qualsevol altre moment.
Tal com es va fer l’any passat, els infants podran entrar ordenadament per saludar els Reis i, si encara no ho han fet, fer-los arribar la seva carta. El regidor de Cultura, Cristian Fernández, espera que tots els infants s’apropin a veure Ses Majestats.
“Molt contents de poder celebrar-ho d’aquesta manera i animar tothom a venir”
Cristian Fernández
Tot i que les invitacions prèvies ja estan exhaurides, des de l’Ajuntament remarquen que cap infant no es quedarà sense poder entrar al campament. Per això s’ha habilitat una carpa davant de l’entrada, on tothom que no hagi pogut recollir invitació prèvia té l’opció de recollir-ne una.
L’única diferència és que les entrades que s’obtinguin avui no marquen cap horari en concret, sinó que estan subjectes a l’aforament disponible en cada moment.
El campament reial per saludar Ses Majestats estarà obert avui, vigília de Reis, a les pistes d’atletisme. Al matí, fins a la una, i a la tarda, de quatre a vuit. La idea és que cada mitja hora hi passin unes 150 persones.
Qui ho vulgui, pot seguir la retransmissió de Fitel Televisión, que també s’oferirà des dels canals telemàtics de Nova Ràdio Lloret.