El cineclub Adler anirà a visitar una exposició dedicada a George Méliès i titulada La màgia del cinema. I és que, tal com ha explicat el president de l’entitat lloretenca, Joan Moret, Méliès era un gran aficionat a la màgia i va ser el primer que va introduir la fantasia en el món del cinema.
A més, la mostra ofereix la possibilitat de veure la versió acolorida de la pel·lícula Viatge a la lluna, la creació més important de Méliès i que durant molts anys es va considerar que s’havia perdut.
L’exposició, que ja ha passat per grans ciutats com Barcelona, aquestes setmanes està muntada al CaixaForum de Girona. I el cineclub de Lloret organitza un autocar perquè tothom qui ho vulgui vagi a visitar-la aquest diumenge. La sortida sreà a dos quarts de deu des de l’aparcament del teatre i els tiquets, que costen deu euros, es poden comprar al bar El Romaní.