24.4 C
Blanes

El Club Futbol Lloret escala a la segona posició de Primera Catalana, a 4 punts de la Muntanyesa

Repasseu la resta de resultats esportius del cap de setmana.

L'equip celebrant la nova victòria (Club Futbol Lloret)
L'equip celebrant la nova victòria (Club Futbol Lloret)

El Club de Futbol Lloret va superar aquest cap de setmana Les Franqueses, per un marcador de 3-0, en la 20a jornada de la Primera Catalana. L’equip d’Albert Batllosera va sumar tres punts molt importants per retallar diferències amb el líder, la Muntanyesa, que aquesta jornada es va deixar dos punts al camp del Mataró.

Pel que fa al partit del Lloret, tot va quedar força encarrilat en la primera part, gràcies a dues dianes de Marc Vilà. Tot i això, els rivals no van abaixar els braços i van posar en dificultats als lloretencs durant el segon temps, però un gol de Marco Cabrera, en les acaballes, va servir per tancar el partit amb el definitiu 3-0.

L’entrenador, Albert Batllosera, reconeix que no van dominar tant com altres dies però es mostra satisfet amb el resultat.  

“No ha estat el partit que més hàgim controlat però vam fer una molt bona primera part, costa molt guanyar i a mi Les Franqueses em va agradar molt”

Albert Batllosera

És un triomf que deixa el Lloret a quatre punts del líder, situat en la segona posició, amb 36 punts.

També en futbol, en la Tercera Catalana, la Juve Lloret va aconseguir sumar tres punts que poden ser decisius en la seva lluita per l’ascens de categoria. L’equip d’Alessandro Sheshi va vèncer al camp de la Penya Bons Aires, per 0-1, amb un gol d’Abdouli Sissoko, en el minut 63. D’aquesta manera, l’equip continua primer a la classificació, amb 47 punts.

En la mateixa categoria, el Club de Futbol Lloret “B” va caure derrotat contra el Sant Feliu de Guíxols “B”, per 0-1, amb un gol de penal dels visitants. L’equip d’Iban Elías va haver de jugar tota la segona part en inferioritat numèrica i acaba la jornada dotzè, amb 27 punts.

Parlem ara del Club Hoquei Lloret, que va superar el Jolaseta, per un contundent 7-2, en la jornada 16 de l’OK Lliga Plata. Els homes de Xavi Albet van dominar el partit en la segona part i es van desfer d’un rival de la part baixa de la classificació.

Els visitants es van avançar en la primera part, però les dianes de Marc Gómez i Aleix Pastor van situar un 2-1 momentani al descans. En la represa, el Jolaseta va fer el 2-2, però els lloretencs van resoldre amb cinc gols més, per mitjà de Pau Palacín, per partida doble, Aleix Pastor, Marc Montilla i Pau Castells.

El tècnic, Xavi Albet, explica que, a partir del minut 5 de la segona part, van marcar el ritme del partit.

“Ens van posar les coses difícils fins al minut 5 de la segona part, però vam saber mantenir-nos i marcar el ritme fins arribar al 7-2”

Tall Xavi Albet

Amb aquest triomf, l’equip acaba la jornada setè, amb 24 punts.

Per la seva part, l’equip femení del Club Hoquei Lloret també va aconseguir la victòria, per un ajustat 0-1, a la pista de l’Igualada. D’aquesta manera, les jugadores de Sergio Alonso van sumar la tercera victòria d’aquesta segona fase del campionat.

El gol lloretenc va arribar per mitjà de Judit Juiz. L’entrenador explica com va anar el partit, amb una segona part complicada però en què van poder resoldre l’encontre.  

“En la segona part se’ns va complicar amb una targeta blava, però vam saber aguantar i vam fer el 0-1 en un xut exterior que van desviar dins de l’àrea”

Sergio Alonso

Són tres punts que mantenen l’equip situat en el quart lloc de la classificació, amb 16 punts.

Seguim amb més victòries. Parlem ara de la golejada del Club Futbol Sala Lloret, que va superar el Montornès per un contundent 7-1. L’equip de Borja González va deixar la feina pràcticament enllestida en la primera part, gràcies a les dianes de Lucas Allende i Carlos Gómez, que repetirien en la represa.

L'equip celebrant la contundent victòria (Club Futbol Sala Lloret)
L’equip celebrant la contundent victòria (Club Futbol Sala Lloret)

Amb el 2-0 a favor, en el segon temps van arribar 5 gols més, per mitjà de Pol Fajardo i Lucas Allende, els dos per partida doble, i Carlos Gómez. Ho ha explicat un dels jugadors de l’equip, Dario Duarte.

“En la primera part vam sortir molt intensos i concentrats i en el segon temps vam poder rematar el partit”

Dario Duarte

Amb aquests tres punts, els lloretencs ja en sumen 27 i se situen vuitens a la classificació de la Divisió d’Honor Catalana.

Seguim en futbol sala, ara en la Primera Catalana, que va deixar un derbi local entre el Club Futbol Sala Lloret “B” i el Lloret Esportiu Futbol Sala. Va ser un partit molt disputat que va acabar amb victòria per 7-5 del Club Futbol Sala Lloret.

Un moment del derbi lloretenc (Lloret Esportiu Futbol Sala)
Un moment del derbi lloretenc (Lloret Esportiu Futbol Sala)

Va ser un derbi molt intens i ple de gols que no es va decidir fins als últims minuts, segons el tècnic del Lloret Esportiu, Jaume Joseantonio.  

“Es va plantar cara en tota la primera part, amb una sòlida defensa, però en atac vam tenir mala sort”

Jaume Joseantonio

El Club Futbol Sala Lloret se situa quart, amb 28 punts, mentre que el Lloret Esportiu és desè, amb 13.

D’altra banda, el sènior masculí del Bàsquet Lloret va caure derrotat a la pista del líder de la Primera Catalana, el Bescanó, per un contundent 80-51. Els homes de Marc Ciurana no van poder aturar el potencial ofensiu dels rivals i van marxar amb les mans buides, tal com explica el tècnic.

“Ens vam veure superats en totes les facetes del joc, vam fer un partit molt fluix”

Marc Ciurana

Després d’aquesta jornada, se situen cinquens, amb 29 punts.

Tampoc va poder vèncer el sènior femení del Bàsquet Lloret, que va perdre de cinc punts a casa contra l’Argentona. El resultat va ser de 51-56. Les jugadores de Dami Sosa, amb aquesta derrota, acaben la jornada onzenes amb 23 punts.

Més resultats. El Club Volei Lloret va perdre a la pista de l’Arenys per un marcador de 3-0, en la jornada 6 de la Fase de Permanència.

L’equip d’Alejandro Gravina va fer un mal primer període, que va acabar amb un contundent 25-16. En el segon i el tercer set, les lloretenques van oferir una millor imatge, però insuficient per sumar cap punt i van cedir per 25-23 en els dos jocs. D’aquesta manera, acaben la jornada quartes, amb 10 punts.

Parlem, ara, de rem i de la regata de la lliga catalana de Batel, celebrada aquest dissabte a Badalona. L’equip Juvenil del Club Rem Santa Cristina va acabar segon, el resultat més destacat que van obtenir. La presidenta, Anna Rosa Bou, en fa una valoració positiva.

“Amb els juvenils hem pogut tornar a competir en aquesta categoria, contents amb la posició i amb ganes de treballar per millorar-la”

Anna Rosa Bou
El juvenil al podi (Rem Santa Cristina)
El juvenil al podi (Rem Santa Cristina)

L’entitat també va participar amb altres tripulacions tot i que els resultats, en aquesta ocasió, van ser discrets: quarta posició en Infantils i també quart lloc amb el Veterà femení, a més d’una sisena posició en la categoria Sènior femení.

La cita també va comptar amb la presència del Club Rem Hotelers, que va ser segon amb el Sènior masculí, tercer amb el Sènior femení i quart amb els Juvenils. L’entrenador, Francesc Mas, destaca el bon treball de l’entitat amb els equips de la base.

“Estem treballant molt amb la cantera i vam poder presentar una tripulació juvenil mixt, i esperem poder presentar-ne més”

Francesc Mas
La tripulació de nois, a l'aigua (Club Rem Hotelers)
La tripulació de nois, a l’aigua (Club Rem Hotelers)

Diumenge, els equips havien de disputar la jornada de la Lliga Catalana de llaüt mediterrani, també a Badalona, però es va suspendre a causa del mal temps.

Més resultats. L’Escola Gimnàstica Rítmica Lloret va aconseguir una segona i una quarta posició en la segona lliga territorial, celebrada aquest cap de setmana a Blanes.

Marina Poch va ser la segona i va pujar al podi, en la categoria aleví, amb un exercici de pilota. D’altra banda, en categoria infantil, Alazne Rozas va ser la quarta i va obtenir un diploma després d’un exercici de corda.

I del cap de setmana esportiu acabem destacant que una quarantena de dones de diverses edats van participar en el taller d’Autodefensa celebrat amb motiu del Dia de la Dona. La sessió, impartida per Autodefensa Marga, va servir perquè les participants aprenguessin diferents tècniques de defensa davant de possibles agressions, tal com comenta la seva responsable, Marga Puntada.

“Estem molt contentes, cada any sumem més, s’ho van passar molt bé i van aprendre”

Marga Puntada
Les participants al curs (Autodefensa Marga)
Les participants al curs (Autodefensa Marga)

A causa de l’interès i les ganes d’aprendre’n més per part de les participants, en els pròxims mesos tornaran a fer trobades per seguir practicant tècniques de defensa davant de possibles agressions.  

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.