Ramon Muntaner i el seu llegat centraran la xerrada que ha organitzat per aquest vespre el Club Marina Casinet. L’entitat se suma, així, a la celebració de l’Any Muntaner, coincidint amb el 750 aniversari del seu naixement.
El president del Club Marina Casinet, Joan Domènech, argumenta que han decidit commemorar l’efemèride donada la rellevància del militar i cronista que amb la seva Crònica va narrar l’expansió catalanoaragonesa.
La ponent serà Inés Padrosa, historiadora i bibliotecària del castell de Peralada, que ha dedicat un capítol del seu últim llibre a Ramon Muntaner, fill de Peralada.
La conferència del Club Marina Casinet, que és oberta a tothom, començarà a les vuit del vespre a la seu de l’entitat.