El regidor de Cultura recomana a tothom gaudir de les visites guiades gratuïtes

Es duen a terme fins dilluns a tots els equipaments del MOLL amb motiu de les Jornades Europees de Patrimoni.

El regidor de Cultura recomana a tothom gaudir de les visites guiades gratuïtes

00:00



Lloret se suma aquest cap de setmana a les Jornades Europees de Patrimoni. Per això fins aquest dilluns es pot entrar de manera gratuïta a tots els equipaments del MOLL (Museu Obert de Lloret) i gaudir de les visites guiades que s’hi duen a terme.
Unes visites que el regidor de Cultura, Albert Robert, recomana a tothom.

Cada any les jornades se celebren l’últim cap de setmana de setembre, però aquest cop s’han retardat per no coincidir amb les eleccions del 27-S. I s’ha escollit aquest cap de setmana perquè compta amb un dia més, donada la festivitat del 12 d’octubre. Un fet que, segons la cap de Patrimoni Cultural de l’Ajuntament, Anna Fuentes, fa preveure que hi haurà més públic.

Les portes obertes i les visites guiades gratuïtes s’ofereixen als jardins de Santa Clotilde, el Museu del Mar, Can Saragossa, el castell de Sant Joan i el cementiri modernista. Són indrets històrics, culturals i d’interès turístic, que en anys anteriors, amb motiu d’aquestes jornades, han aplegat uns 2.000 visitants.

Les visites guiades són cada dia des d’aquest divendres fins aquest dilluns, en els horaris següents: a les deu del matí, al Museu del Mar; a dos quarts de dotze, a Can Saragossa; a la una, als jardins de Santa Clotilde; a les quatre de la tarda, al castell de Sant Joan; i a les sis, al cementiri.

Cal dir que després de les jornades els jardins quedaran tancats uns dies per dur-hi a terme unes tasques de manteniment.

El Castaween omplirà Lloret de zombis amb una batucada i cercavila tenebroses

La desfilada serà aquest dissabte a dos quarts de set de la tarda i sortirà des de la plaça de la Vila, on en tornar hi haurà també una disco zombi.

El lloretenc Ramón Vilaró, guardonat amb un Premi Anual de Periodisme Internacional

El que va ser corresponsal d'El País, reivindica la professió del periodista en una era marcada per la digitalització, la sobreinformació i les notícies falses.

El fons de la família Frigola, protagonista del Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual

La celebració es fa aquest dimecres al Teatre, on es projectarà el muntatge audiovisual "Un temps en imatges. Arseni Frigola i Roca (1923-2017)".

Lloret de Mar es prepara per celebrar la 3a edició del Castaween

La programació combina activitats familiars, una cercavila terrorífica, la Panic Race i la tradicional Castanyada de Xino-Xano.