21.9 C
Blanes

Els germans Béjar creuaran l’Atlàntic en homenatge al seu pare, en Boni

L'Ariadna i en Jordi aniran amb el Dolce Vita fins a Martinica, al Carib, per complir el somni que el seu pare no va poder complir, ja que va morir el setembre del 2020.

Els germans Béjar, amb els seus pares i, de fons, el Dolce Vita
Els germans Béjar, amb els seus pares i, de fons, el Dolce Vita
Ariadna Béjar

Ariadna i Jordi Béjar emprenen el viatge més important de les seves vides. Els germans lloretencs, de 25 i 21 anys, respectivament, volen creuar l’Atlàntic per retre homenatge al seu pare, en Boni, que va morir fa poc més d’un any, el setembre del 2020.

La idea és anar fins a Martinica, al Carib, amb el Dolce Vita, el veler d’en Boni, i, d’aquesta manera, complir el que era el somni del seu pare.

“Era el gran somni que tenia en Boni, el nostre pare, que malauradament no va poder complir i ara ens l’ha traslladat a nosaltres, que el farem realitat”

Ariadna Béjar
En Boni amb el Dolce Vita
En Boni amb el Dolce Vita

En Jordi ja ha sortit del port de Blanes cap a Lanzarote, on és previst que d’aquí uns dies es trobi amb l’Ariadna per sortir, plegats, el 27 de novembre. Els acompanyen en Tomàs, que és l’altre patró del Dolce Vita, i sis tripulants més i la previsió és que la travessa duri al voltant de vint dies.  

Un cop al Carib, tots tornaran amb avió, excepte l’Ariadna i en Jordi, que tenen previst quedar-se uns mesos allà, fent vida al veler, ja que la tornada, per qüestions meteorològiques, no es pot fer fins a la primavera.

L'Ariadna i en Jordi, al veler
L’Ariadna i en Jordi

L’Ariadna assegura que la seva mare, Eva Sendra, que els anirà a visitar per Nadal, està molt orgullosa de la iniciativa dels seus fills.

“La meva mare està encantadíssima, li fa una il·lusió immensa que fem això i només ha fet que donar-nos suport”

Ariadna Béjar

Sobre en Boni, l’Ariadna només té paraules boniques d’agraïment per tot el que els va donar i per la gran persona que va ser.

“Tot el suport, totes les paraules, tot el que hem rebut durant aquest any ha sigut d’infinit agraïment cap a ell, tothom se l’apreciava moltíssim”

Ariadna Béjar

Quan els germans Béjar tornin a ser a terres lloretenques, passaran per la ràdio per explicar-nos com ha anat la seva experiència.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.