21.9 C
Blanes

Els valencians La Fúmiga, caps de cartell de les barraques d’aquest cap de setmana a Lloret

Els concerts es complementen amb els lloretencs Teoria del Qua, Alex Escot i la Tramma com a dj.

Els valencians La Fúmiga, en concert.
Els valencians La Fúmiga, en concert.

Expectació amb les barraques d’aquest cap de setmana, amb els valencians La Fúmiga com a caps de cartell d’aquest dissabte, els quals han confirmat la seva actuació a Lloret de Mar.

Pel que fa al programa d’aquest divendres, la vetllada comença i acaba amb músics lloretencs. El primer en trepitjar l’escenari serà Àlex Escot, que actuarà amb el seu trio, en què ell canta i l’acompanyen Pedro Morata a la guitarra i Ino Silva a la percussió. Plegats oferiran un repertori molt extens. Escot ha actuat a diferents punts d’arreu del món, però assegura que actuar a casa li fa especial il·lusió.

Les barraques d’avui continuaran amb Azúcar Moreno, el duo format per les germanes Encarna i Toñi Salazar, de gran èxit als anys 1990 i 2000. Van participar a Eurovisión al 1990 en què van quedar cinquenes. Els seus grans èxits, que interpretaran aquesta nit a Lloret, van ser ‘Bandido’ i ‘Sólo se vive una vez’, entre d’altres.

https://www.youtube.com/watch?v=7dGysPC_q9k

Després serà el torn dels divertits Piratas Rumbersions i es tancaran amb la també lloretenca Tramma, que punxarà com a DJ, qui mai no s’hauria imaginat que algun dia acabaria fent de dj d’una manera professional, però ho va començar a fer per poder tenir una retribució econòmica i ha descobert que li encanta.

Passem al cartell de les barraques d’aquest dissabte, que comencen amb un esperat retorn als escenaris: els Teoria del Qua, que després de 6 anys de deixar de tocar plegats, oferiran un concert amb molt de reggae i versions que tothom coneix. Asseguren que només actuaran aquest dissabte i prou, amb motiu de la festa major de Sant Romà.

El cartell de barraques continua amb els valencians La Fúmiga, que són el reclam més destacat. Creats al 2012 a la ciutat d’Alzira, tenen un estil que barreja música de bandes i alternativa, amb instruments de vent i percussió.

La vetllada es complementa amb Banda Neon i el DJ Bacardit. Tant les barraques d’avui com demà comencen a les 21h a davant del Teatre i comptaran amb el Punt Lila Rainbow.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.