23.3 C
Blanes

Head Injury edita una nova cançó 9 anys després

La banda ha presentat aquest estiu el tema 'Más grandes', coincidint amb el seu 25è aniversari. Una cançó creada virtualment durant el confinament.

Head Injury
Head Injury
Albert Vinyals

Más grandes és la nova cançó dels Head Injury. La banda lloretenca, d’estil grunge metal, l’ha presentat aquest estiu, amb motiu del 25è aniversari de l’agrupació.

Feia nou anys que la banda estava inactiva i, gràcies al confinament, s’ha tornat a posar en marxa. Tot i així, ho ha fet de manera virtual, ja que els seus membres encara no s’han retrobat presencialment.

Així doncs, tal com explica un dels membres, Albert Vinyals, van enregistrat el nou tema durant el confinament, cadascú des de casa seva.

La nova cançó, titulada Más grandes, parla sobre la innocència de l’adolescència, quan ens pensem que ens menjarem el món algun dia.

Head Injury va començar a fer les seves passes l’any 1995. Al llarg de la seva trajectòria, van gravar i autoeditar quatre discos: Over the Sunset (1997), 4L (2001), Despierta (2004) i Renacer (2009). Actualment, la banda està formada per Toni Farrés, a la veu; Albert Vinyals, a la guitarra i veus; Josep Gibert, al baix; Robert Garcia, a la guitarra; i Patrick Möls, a la bateria. Segons Albert Vinyal, l’essència és la de sempre.

De moment, el grup seguirà treballant de manera virtual i, a banda d’haver editat aquest tema, ja prepara noves peces, que anirà publicant a les seves plataformes digitals. Més endavant, però, espera poder tornar als escenaris.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.