Jaume Dulsat (PDeCAT) es reuneix amb el gremi d’hostaleria de Lloret

Els hotelers reivindiquen al candidat la necessitat d’un pla clar de vacunacions i una política de deteccions i cribratges, per poder iniciar la temporada turística a partir de Setmana Santa.

El candidat gironí, reunit amb els representants del Gremi d'Hostaleria de Lloret.
Jaume Dulsat
Jaume Dulsat (PDeCAT) es reuneix amb el gremi d’hostaleria de Lloret
00:00

El cap de llista del PDeCAT a les comarques gironines, Jaume Dulsat, s’ha reunit amb el Gremi d’Hostaleria de Lloret per conèixer les preocupacions del sector. En la trobada, hi han participat Enric Dotras, president del gremi, i diversos empresaris i representants del sector turístic de la vila.

Dulsat, que també és alcalde de Lloret i vicepresident del Patronat de Turisme de la Costa Brava, ha pogut copsar el sentiment d’incertesa instaurat en el sector turístic, a causa de la pandèmia. Els hostalers reivindiquen la necessitat d’un pla clar de vacunacions i una política de deteccions i cribratges, per poder iniciar la temporada turística a partir d’aquesta Setmana Santa.

«Hem parlat de les compensacions necessàries per al sector, estratègic per a Lloret i la Costa Brava Sud»

Jaume Dulsat

Des del col·lectiu troben a faltar una política comunicativa per part del Govern de la Generalitat. Lamenten que en els darrers mesos s’han adoptat mesures immediates que han afectat al funcionament d’establiments que volien mantenir l’activitat a l’hivern.

Dulsat i els hotelers de la destinació, reunits a la seu del gremi.

El sector de l’hostaleria a Lloret de Mar és una de les principals fonts de feina i riquesa del municipi. Compta amb 120 hotels i 30.000 places hoteleres. Des del Gremi assenyalen que hi ha “molt en joc” i que el sector no es pot permetre un any més sense facturar, perquè suposaria el tancament de negocis i la pèrdua de més llocs de treball.

Obert el vot per correu a les eleccions del 12M al Parlament de Catalunya

Hi haurà un canvi important amb les seus electorals, que tornen a les escoles Esteve Carles, Pere Torrent, Pompeu Fabra, a més de la Casa de la Cultura.

El PSC guanya les eleccions generals a Lloret de Mar

El PP ha quedat en segon lloc i Sumar-En Comú Podem en la tercera posició. Vox ha superat ERC i Junts.

Normalitat i ventiladors en les eleccions del 23J a Lloret de Mar

En algunes seus, degut a les elevades temperatures, ha fet falta posar ventiladors, com a l’escola Pompeu Fabra.

Veray fa una crida a «concentrar el vot en el PP» aquest 23J

La candidata gironina ha fet campanya avui a Lloret, al costat de Cuca Gamarra.