El pilot Jordi Ventura, cinc vegades campió de Catalunya, participarà al Rally de Lloret de Mar aquest divendres i dissabte. Nascut a la Bisbal d’Empordà i veí de Calella de Palafrugell, farà equip amb el copilot Oriol Julià.
Ventura, que competirà en velocitat amb un cotxe clàssic, un Golf mk2, es pren la cita amb molta il·lusió.

El pilot afegeix que la cita d’aquesta setmana és especial perquè recorda que el primer cop que va ser campió de Catalunya el seu cap d’equip era Guillem Pérez, organitzador del Rally de Lloret de Mar. A més, remarca que al ral·li d’aquesta setmana també correrà el seu fill Marc, campió del Volant Racc júnior 2019, amb un Peugeot 208 i Gerard Alsina de copilot.

Del ral•li Jordi Ventura remarca que, entre els dos dies, suma gairebé 150 quilòmetres, quan avui en dia la majoria de ral•lis ronden els 60 quilòmetres. La competició començarà divendres amb els trams de Tossa – Sant Grau, Coll de Ravell i Collsaplana; mentre que dissabte es recorreran els trams de Santa Pellaia, Canyet i la Pujada Els Àngels.

Jordi Ventura creu que és important que es recuperin ral•lis com el d’aquesta setmana a Lloret de Mar, ja que és una modalitat de competició que cada cop va més a la baixa.
Recordem que la prova ha superat les expectatives i compta amb 90 vehicles inscrits. A més, cal remarcar que s’hi veuran cotxes molt variats, ja que inclou totes les categories possibles: 48 correran en Velocitat, 30 en Regularitat i hi haurà 12 Legends d’exhibició.
