Junts alerta que cal pressionar la Generalitat perquè concerti places a la futura residència de la gent gran

La formació recorda que va ser en l'època de Romà Codina com alcalde quan es va aprovar el projecte de la residència i ara cal evitar que es converteixi en un centre privat.

Jordi Martinez conversant amb el seu equip al Turó d'en Buc
Jordi Martinez
Junts alerta que cal pressionar la Generalitat perquè concerti places a la futura residència de la gent gran
00:00

Junts alerta que cal pressionar la Generalitat perquè ofereixi places concertades a la futura residència de la gent gran que s’ha de construir a Lloret. El candidat, Jordi Martinez, reconeix que l’edifici es podrà construir gràcies als fons europeus, però insisteix en què s’ha d’evitar que es converteixi en un centre privat.  

“Hem de ser conscients i informar la població que aquesta residència no serà efectiva fins que la Generalitat concerti les places; si no hi ha una concertació de places, seria una residència privada”

Jordi Martinez

Jordi Martinez ha recordat que va ser en l’època de Romà Codina com a alcalde quan es va aprovar definitivament el projecte per poder fer realitat la residència per a la gent gran. D’altra banda, Junts proposa la creació dels anomenats cohousing, que són habitatges compartits per a gent gran autònoma.

El ple extraordinari, marcat per la protesta dels treballadors de l’Ajuntament, aprova la moció de l’oposició

La proposta inclou la reprovació de l'alcalde Lamelas com a "màxim responsable d'aquesta deriva".

Lloret de Mar amplia les ajudes a la rehabilitació de façanes i resol el nou reglament de platges

El ple municipal nomena Mònica Llinàs i Mas com a nova jutgessa de pau substituta.

El ple demanat per l’oposició es convoca aquest divendres mentre els sindicats anuncien una protesta

Junts, ERC i Tots per Lloret denuncien una situació “límit” dins el consistori i acusen el govern d’Adrià Lamelas de manca de diàleg i voluntat negociadora.

Junts reclama el perllongament de la C-32 fins a Lloret i critica la manca d’avenços del Govern

El partit denuncia que l’estudi de viabilitat encara no disposa de calendari ni de partida pressupostària.